بازی رایانه ای و کنسول بازی

تریلر نو Dragon Ball: Sparking! Zero به گیم پلی و شخصیت های بازی می پردازد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Spike Chunsoft تریلرهای نوی از بازی Dragon Ball: Sparking! Zero منتشر کرده اند که عناصر گیم پلی نو و 11 شخصیت قابل بازی نو را معرفی می کند.

9 فروردین 1403

یک محصول تازه به پلی استیشن اضافه شد، عکس

اگر اخبار فناوری را دنبال نموده باشید احتمالا شنیده اید که پلی استیشن در حال کار روی یک ایرباد بی سیم برای پلی استیشن 5 است. در جریان رویداد اخیر پلی استیشن، این ایرپاد به صورت رسمی معرفی گردید.

9 آبان 1402

دیابلو 4 دو بسته الحاقی بزرگ خواهد داشت

چیزی از عرضه بازی دیابلو 4 (Diablo 4) نگذشته که شرکت سازنده اعلام نموده در حال ساخت دو بسته الحاقی برای آن است. بازی دیابلو 4 هفته پیش عرضه شد و توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان دریافت کند. همینطور اینکه بلیزارد (Blizzard) اظهار داشت که این بازی سریع ترین فروش...

22 خرداد 1402

هیدتاکا میازاکی؛ از علاقه زیاد به کتاب تا استاد چالش در بازی ها (بازی سازان سرشناس)

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) کارگردان، طراح و نویسنده بازی های ویدئویی اهل ژاپن و رئیس استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) است.

3 فروردین 1402

اینتل Iris Xe یا اینتل UHD؛ کدام پردازنده گرافیکی بهتر است؟

اینتل Iris Xe و اینتل UHD دو خانواده از پردازنده کارت گرافیکی یکپارچه محسوب می شوند که شرکت اینتل در حال حاضر آنها را عرضه می نماید. با این حال، سوال اینجاست که کدام یک از دو مورد مذکور بهتر تلقی می شوند؟ در این یادداشت در پی پاسخ به این سوال هستیم.

22 بهمن 1401

آنالیز لپتاپ IdeaPad 3 15ITL6؛ ارزان ترین لپتاپ لنوو

لپتاپ IdeaPad 3 یکی از محصولات مالی پرطرفدار در بازار لپتاپ محسوب می گردد که با مشخصات فنی که دارد، برای بسیاری از کاربران با هدف انجام کارهای روتین و ساده مناسب خواهد بود. در این یادداشت، به نقد و آنالیز کلی لپتاپ IdeaPad 3 می پردازیم.

16 بهمن 1401

گیم پلی و تصاویر جدیدی از سونیک فرانتیرز با موضوع مبارزات و پازل ها منتشر شد

شرکت سگا (Sega) در این مدت کوشش بسیاری نموده تا بازی نو خود را تبلیغ کند. این بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) بوده و سبک نوی در عناوین سونیک است. در تصاویر نو، گیم پلی، انیمیشن و مبارزات نشان داده شده اند.

28 تیر 1401

مایکروسافت از مدل دکتر استرنج کنسول ایکس باکس سری اس رونمایی کرد

مایکروسافت (Microsoft) باندل های مختلفی از کنسول های خود عرضه می نماید. باندل (Bundle) به این معنا است که ظاهر کنسول خاص بوده و قاعدتاً یک مورد اضافه ای نسبت به کنسول معمولی دارد. برای مثال در باندل بازی ها، خود بازی به صورت فیزیکی یا دیجیتال وجود دارد. به طور کلی...

27 خرداد 1401

ساده ترین و پردرآمدترین مشاغل در خارج از کشور

اگر در پی شغلی راحت، اما با درآمد خوب هستید، در این مقاله می توانید با 8 مورد از این مشاغل آشنا شوید.

2 اردیبهشت 1401

پلی استیشن ویتا 10 ساله شد؛ کنسولی که از زمان خود جلوتر بود

کریستین فیلیپس (Christian Phillips) هنوز شگفت انگیزترین لحظه ای را که در پلی استیشن ویتا تجربه کرده بود، به خاطر می آورد؛ و این به چیزی مربوط می شود که در واقع هیچگاه برای این کنسول منتشر نشد.

9 بهمن 1400

همکاری سگا و مایکروسافت به معنی ساخت بازی انحصاری برای ایکس باکس نیست

سگا در بیانیه ای تازه شفاف سازی نموده که قرارداد همکاری استراتژیک آن ها با مایکروسافت به معنای عرضه بازی های انحصاری برای کنسول های ایکس باکس نیست.

18 دی 1400

بازی The Outer Worlds 2 برای ایکس باکس و کامپیوتر معرفی گردید

در حالی که این روزها آبسیدین دوران شلوغی را پشت سر می گذارد و در حال حاضر روی دو بازی Grounded و Avowed را در درست توسعه دارد اما این باعث نشد که مایکروسافت و آبسدین تصمیم نگیرند که از اثر جدید دیگری که فاصله زیادی تا انتشارش باقی مانده است، رونمایی نمایند، اثری...

17 تیر 1400

هیدئو کوجیما؛ نابغه داستان سرایی صنعت بازی

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان و خالق مجموعه بازی های متال گیر است. او در روز 23 آگوست سال 1963 میلادی به جهان آمد و بیشتر کودکی اش را مشغول فیلم دیدن بود. با زندگینامه هیدئو کوجیما همراه خبرنگاران مگ باشید.

29 دی 1398