تریلر نو Dragon Ball: Sparking! Zero به گیم پلی و شخصیت های بازی می پردازد

به گزارش وبلاگ برداری، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Spike Chunsoft تریلرهای نوی از بازی Dragon Ball: Sparking! Zero منتشر کرده اند که عناصر گیم پلی نو و 11 شخصیت قابل بازی نو را معرفی می کند.

تریلر نو Dragon Ball: Sparking! Zero به گیم پلی و شخصیت های بازی می پردازد

از شخصیت های تازهی که برای بازی تایید شده می توان به برتر (Burter)، دیسپو (Dyspo)، هیت (Hit)، جیس (Jeice)، کاکونسا (Kakunsa)، مستر روشی (Master Roshi)، ناپا (Nappa)، سوپر سایان برولی (Super Saiyan Broly)، سوپر سایان کیل (Super Saiyan Kale)، سوپر ترانکس (Super Trunks) و توپو (Toppo) اشاره کرد. گفتنی است که عناصری که سری Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi به آن ها معروفیت دارند در این بازی تازه بازگشته و تقویت شده اند. Sparking! Zero ویژگی های تکامل یافته مانند Skill Count ،Revenge Counter و Vanishing Assaults اضافه شده اند. در ادامه جزئیات بیشتر این بازی از زبان تهیه کننده آن، جون فوروتانی (Jun Furutani)، آمده است:

او در رابطه با عناصر تازه بازی افزود:

بازی Dragon Ball: Sparking! Zero در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دست توسعه است. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر نو Dragon Ball: Sparking! Zero به گیم پلی و شخصیت های بازی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو Dragon Ball: Sparking! Zero به گیم پلی و شخصیت های بازی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید