خودرو

هتل سزار ریزورت اند اسپا؛ اقامتگاهی پرطرفدار در قبرس شمالی

هتل سزار ریزورت اند اسپا جزو هتل های پرطرفدار در منطقه اسکله تازه در قبرس شمالی است. این هتل سه ستاره بوده و در میان ساحل طلایی و جاذبه های تاریخی واقع شده است.

25 اردیبهشت 1403

ویروس ها چطور کلاهبرداری می کنند؟

تحقیقات اخیر، دنیای اجتماعی جدیدی از ویروس ها نمایان کرده؛ دنیایی مملو از فریب، همکاری و توطئه و نشان می دهد ویروس ها فقط به عنوان عضوی از یک جامعه معنا پیدا می کنند.

27 فروردین 1403

عکس ، کپی هوشمندانه و همزمان چینی ها از تویوتا و مرسدس بنز!

چری از جدیدترین مدل خود به نام iCar V23 در چین رونمایی کرد. این خودرو اولین مدلی است که به طور مشترک از طریق چری و Zhimi Technology، یکی از شرکت های زیرمجموعه شیائومی پیشرفته و دومین مدل تولید انبوه سری iCar پس از iCar 03 به شمار میرود.

20 فروردین 1403

بلومبرگ: اپل روی ربات خانگی شخصی کار می کند

دیجیاتو: به نظر می رسد پس از شکست پروژه خودروی برقی، اپل می خواهد وارد بازار تازه ای شود. به گزارش بلومبرگ، اپل روی توسعه ربات خانگی شخصی کار می کند.

16 فروردین 1403

چگونه بوی سیگار در لباس و فرش را از بین ببریم؟

بوی مانده سیگار در لباس یا خانه اصلا خوشایند نیست. در صورت مواجهه با دود سیگار باید سریع اقدام کنید تا بوی دود از بین برود و به جای مانده نیکوتین در طول زمان شروع به جمع شدن نکند. چندین روش برای از بین بردن بوی سیگار وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم....

27 اسفند 1402

هشدار سقوط باتری 3 هزار کیلویی از فضا

سه تُن بقایای بی استفاده از ایستگاه فضایی بین المللی به سمت زمین پرتاب شده است که امروز به جو کره خاکی ما می رسند.

20 اسفند 1402

گل سرسبد خودروهای آلمانی وارد شد، عکس

نسل نو فولکس واگن تیگوان در نسخه پلاگین-هیبرید، در دو سطح با قدرت 201 یا 268 اسب­ بخار همراه فراوری می­ گردد.

17 اسفند 1402

سیاحت در کوچه باغ های زیباترین روستای مرکز

در پیچاپیچ کوچه باغ های امامه قدم بزنید، به قله زیبای مهرچال صعود کنید و بر فراز صخره ها، به تماشای قلعه ای بنشینید که ریشه در تاریخ دارد.

14 اسفند 1402

دیجی کالا ، سفارشم را مقابل در خانه به من تحویل بده!

معمولا وقتی منتظر رسیدن کالایی که سفارش داده ایم نشستیم و صدای زنگ در را می شنویم دوست داریم پیک و مامور ارسال بسته را داخل ساختمان بیاورد و مقابل در واحد مسکونی یا محل کارمان آن را بگیریم.

8 اسفند 1402

کاوازاکی نینجا؛ شاهکار دنیای موتورسیکلت ها!، عکس

موتورسیکلت کاوازاکی نینجا H2 همچون یک موشک زمینی عمل می نماید و علت آن هم وجود پیشرانه ای قدرتمند و سطح بالاست.

7 اسفند 1402

فروش ماشین 500 هزار کیلومتر کار کرده با بدنه زنگ زده به 2.5 میلیارد تومان!

یک دستگاه تویوتا سوپرا با بیش از 500 هزار کیلومتر کارکرد در حالی که نشانه های خوردگی در بدنه اش قابل مشاهده بود در حراجی نزدیک به 50 هزار دلار (بیش از 2.5 میلیارد تومان) فروخته شد.

23 بهمن 1402

یک گوشه دنج را در خانه برای کودک خود فراهم کنید

با رشد بچه ها، نیاز آنها به یک فضای خصوصی و آرام برای بازی و استراحت نیز افزایش می یابد. در این مقاله، به اهمیت ایجاد یک گوشه دنج در خانه برای بچه ها و نحوه فراهم کردن این فضا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

21 بهمن 1402

ابرکامپیوتر تسلا 500 میلیون دلار می ارزد!

تسلا در گیگافکتوری نیویورک یکی از قدرتمندترین ابرکامپیوترهای دنیا را می سازد و ایلان ماسک با تایید این موضوع در توییتر بیان کرد که تسلا بیشتر از 500 میلیون دلار برای ساخت این ابررایانه با نام Dojo هزینه می نماید.

9 بهمن 1402

نبوغ ناسا در مریخ شگفتی ساز شد

مهر نوشت: طبق اطلاعات موجود هلی کوپتر مریخی ناسا طی شصت و نهمین پرواز بر فراز سیاره سرخ در دسامبر 2023 میلادی مسافت 705 متر را طی نموده است.

14 دی 1402

روستاگردی در دربند آش نستان

این روزها، منطقه ها شمالی استان قزوین از رنگارنگ ترین پاییزهای ایران است؛ درختان بلند و کهنسال چنار و انواع درختان میوه و درختانی که به طور خودرو، دشت و کوهستان را پوشانده و برگ های رنگین، منطقه را رنگارنگ کرده اند.

1 دی 1402

این خودرو جایگزین روسی پراید در ایران است!، عکس

در جریان افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا تهران 1402، چهار خودروی لادا رونمایی شده و برنامه عرضه محصولات آن به وسیله نیکا خودرو اعلام شد. در بین این چهار خودرو احتمالا مدل گرانتا، مالی ترین خودروی این شرکت، آخرین مدلی است که به بازار می آید.

25 آذر 1402

پیشگویی ترسناکی که درست از آب عایدی!

دهه 50 یک دوره بسیار هیجان انگیز بود، زیرا فناوری به سرعت در حال توسعه بود و نوآوری های نو در حال ظهور بود. در واقع، آنقدر اختراعات نو فناوری ثبت شده بودند که مردم شروع به خیال پردازی در خصوص امکاناتی کردند که فناوری در شروع هزاره نو به ارمغان می آورد.

17 آبان 1402

قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم

احتمالاً تا به حال نام شیشه سکوریت یا نشکن به گوشتان رسیده یا از آن استفاده نموده اید. جالب است بدانید که این نوع بلور، 5 تا 10برابر مقاوم تر از گلس های معمولی است. برای این که به طور دقیق با انواع مختلف این محصول و قیمت شیشه سکوریت با نصب آن آشنا شوید، در...

25 مهر 1402

این وسیله نقیله جدیدهوندا شبیه به یک چمدان است!، عکس

اسکوتر الکترونیکی تازه هوندا با نام Motocompacto شبیه یک چمدان قابل سوارشدن است که وزن آن چیزی حدود 22 کیلوگرم و محدوده آلایندگی صفر آن 20کیلومتر است.

29 شهریور 1402

چهره متفاوت فولکس واگن تیگوان

طراحی بیرونی تیگوان همچنان آشناست و تغییر و دگرگونی شدیدی را تجربه نکرده است. این مدل بر روی پلت فرم MQB Evo با دیفرانسیل جلو به صورت استاندارد و چهار چرخ محرک به عنوان یک آپشن سوار می گردد.

29 شهریور 1402
تعداد: (122)