قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم

به گزارش وبلاگ برداری، احتمالاً تا به حال نام شیشه سکوریت یا نشکن به گوشتان رسیده یا از آن استفاده نموده اید. جالب است بدانید که این نوع بلور، 5 تا 10برابر مقاوم تر از گلس های معمولی است. برای این که به طور دقیق با انواع مختلف این محصول و قیمت شیشه سکوریت با نصب آن آشنا شوید، در این با ما همراه باشید. ضمناً برای تهیه شیشه سکوریت و نصب این محصول، ما مجموعه حرفه ای معتبر شیشه تایم را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم

شیشه سکوریت چیست

به بلوری که در طی یک فرایند مکانیکی حرارتی، گرم و سرد شده و به واسطه آن مقاومت بالایی نسبت به دما پیدا می نماید، سکوریت می گویند. این شوک دمایی منجر به افزایش مقاومت بلور در برابر فشار و ضربه هم می گردد.

بعلاوه در صورتی که این نوع مصالح در اثر شدت ضربات بالا بشنمایند، لبه های تکه های ایجاد شده برنده نیست. از این رو در اثر بروز حادثه، به چیزی یا کسی آسیب وارد نمی گردد. مزایای بی نظیر این نوع گلس ایمنی باعث متمایز شدن آن از سایر محصولات مشابه شده است. بنابراین خرید این نوع بلور ایمن و نشکن را به ویژه برای مکان ها و موقعیت های خاص به شما توصیه می کنیم.

از این محصولات به علت استحکام بالا در صنعت خودروسازی و ساختمان سازی استفاده می گردد. برخی از کاربردهای رایج گلس مذکور عبارتند از:

  • درب ساختمان
  • پارتیشن های اداری، تجاری و مسکونی
  • درب اتوماتیک
  • لوازم آشپزخانه مثل سینک ، اجاق گاز و غیره
  • جان پناه

به یاد داشته باشید که روی این گلس های ایمن، آرم استاندارد حک شده است. بعلاوه هیچ گونه موجی روی آن دیده نمی گردد. ضمناً، محصول مذکور می تواند دمای غیرمستقیم تا 250 درجه سانتیگراد را تحمل کند. رنگ این نوع بلور هم همواره ثابت مانده و تغییر نخواهد کرد. شما می توانید گلس نشکن مورد احتیاج خود را در ابعاد مورد احتیاج، به شیشه تایم سفارش دهید.

انواع شیشه سکوریت

گلس های نشکن با توجه به فرایند فراوری و مقدار مقاومت خود به دو دسته سکوریت حرارتی و لمینت تقسیم می شوند. در ادامه مهم ترین ویژگی های این محصولات بیان شده است.

شیشه سکوریت حرارتی

به منظور فراوری محصول مقاوم، لایه های بلور وارد کوره هایی با حرارت بیشتر از 700 درجه سانتیگراد یا 1200 درجه فارنهایت می شوند. این لایه ها بعد از ذوب شدن به سرعت خنک می شوند. فرایند مورد بحث در افزایش مقاومت متریال ساختمانی موثر است.

متریال فراوری شده به این روش، در مقابل ضربه و فشار مقاوم هستند. بعلاوه آن ها در صورت شکستن به تکه هایی کوچک با لبه های گرد، تبدیل می شوند. بدین ترتیب می توان گفت که بلورهای نشکن فراوری شده به روش حرارتی برای انسان ها و سایر موجودات ساکن در محیط، خطرناک نیستند.

این محصولات تا 5 برابر مقاومت بیشتری نسبت به گلس های معمولی دارند. به همین علت متریالی محبوب در معماری و طراحی داخلی به شمار می روند. گفتنی است که بلورهای نشکن حرارتی در رنگ های مختلفی فراوری می شوند. قیمت این نوع گلس ها هم با توجه به رنگ، جنس و ابعاد آن ها فرق دارد.

شیشه سکوریت لمینت

برای فراوری گلس های سکوریت لمینت از فرایندی مشابه فرایند ساخت گلس های حرارتی استفاده می گردد، اما در این محصولات، یک لایه لمینت یا پلی آکریلیک هم به منظور افزایش مقاومت آن ها به کار می رود. ترکیب مورد بحث برای گلس های دارای انحنا و خم کاربرد دارد و از آن به علت قیمت بالا کمتر در مصارف ساختمانی و تجاری بهره می برند.

انواع مختلفی از بلور لمینت در بازار موجود است که با افزودن لایه های مقاوم شفاف به سکوریت های حرارتی فراوری می شوند. برای مثال، پنجره جلو اتومبیل و وسایل نقلیه، معمولاً از جنس نشکن لمینت هستند که مقاومت بالایی در مقابل ضربه و فشار دارند.

انواع مقاوم تر این گلس ها هم مقاومت بالایی از خود در برابر گلوله و ضربات بسیار سنگین نشان می دهند. از این محصولات بیشتر در طلافروشی ها، باجه بانک ها و کاربردهای امنیتی و محافظتی دیگر استفاده می گردد. تکه های خرد شده ناشی از شکستن بلورهای نشکن لمینت هم تیز و خطرناک نیستند.

برترین قیمت شیشه سکوریت در شیشه تایم

شما می توانید انواع مختلف بلور نشکن را با برترین قیمت و بدون هیچ واسطه ای از گروه فراوریی شیشه تایم بخرید. در این مجموعه، باکیفیت ترین گلس ها را در مقدار ها و ابعاد مختلف فراوری نموده و آن را در هر مکانی که شما بخواهید نصب می نمایند.

قیمت این محصول به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، ضخامت و محل نصب بستگی دارد. هر چقدر ابعاد خود گلس بیشتر باشد، نصب آن هم دشوارتر است. لذا قیمت شیشه سکوریت با نصب، بیشتر از موارد بدون نصب است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع مختلف این بلور و بعلاوه قیمت نصب آن ها، کافی است با کارشناسان شیشه تایم تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق

به "قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت شیشه سکوریت با نصب با تیم حرفه ای شیشه تایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید