هوش مصنوعی

موتور جستجوی مجهز به هوش مصنوعی گوگل احتمالا پولی می گردد

گوگل گفت ممکن است دسترسی به موتور جستجوی خود که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می نماید را برای عموم پولی کند. این اولین بار برای گوگل خواهد بود، که از سال 2000 هزینه موتور جستجویش را صرفاً از محل عایدی تبلیغات تأمین نموده است، که موتورش را پولی می نماید.

23 فروردین 1403

بلومبرگ: اپل روی ربات خانگی شخصی کار می کند

دیجیاتو: به نظر می رسد پس از شکست پروژه خودروی برقی، اپل می خواهد وارد بازار تازه ای شود. به گزارش بلومبرگ، اپل روی توسعه ربات خانگی شخصی کار می کند.

16 فروردین 1403

ابرکامپیوتر تسلا 500 میلیون دلار می ارزد!

تسلا در گیگافکتوری نیویورک یکی از قدرتمندترین ابرکامپیوترهای دنیا را می سازد و ایلان ماسک با تایید این موضوع در توییتر بیان کرد که تسلا بیشتر از 500 میلیون دلار برای ساخت این ابررایانه با نام Dojo هزینه می نماید.

9 بهمن 1402

سامسونگ با انتشار یک تیزر، طراحی حلقه هوشمند گلکسی رینگ را فاش کرد

اگرچه در رویداد رونمایی از گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ خبری از حلقه هوشمند گلکسی رینگ نبود اما در انتهای مراسم تیزری از این گجت سلامتی را مشاهده کردیم.

28 دی 1402

مزرعه غول پیکر چینی که با هوش مصنوعی کار می نماید!، عکس

دیجیاتو نوشت: این مزرعه عمودی می تواند برای تمام مدت سال گیاه پرورش دهد.

14 آذر 1402

یک محصول تازه به پلی استیشن اضافه شد، عکس

اگر اخبار فناوری را دنبال نموده باشید احتمالا شنیده اید که پلی استیشن در حال کار روی یک ایرباد بی سیم برای پلی استیشن 5 است. در جریان رویداد اخیر پلی استیشن، این ایرپاد به صورت رسمی معرفی گردید.

9 آبان 1402

بسیاری از ارزش ها در دل قصه های عوامانه نهفته است، باید بوطیقای ادبیات عامیانه فهمیده گردد

سرویس تاریخ و سیاست خبرنگاران: سی و پنجمین نشست نقد و آنالیز کتاب مؤسسه فرهنگی خردسرای فردوسی به آنالیز و نقد کتاب زن در قصه های عامیانه باعنوان فرعی بازنمایی زن در قصه های مکتب خانه ای دوره قاجار تالیف فهیمه حسین زاده و چاپ نشر سنگلج اختصاص داشت. دکتر...

20 مرداد 1402

چهره دیدنی بروس لی و بازیگر زن سرشناس در 70 سالگی!، عکس

زومیت نوشت: هوش مصنوعی چهره کهنسال سلبریتی های فوت شده را بازسازی نموده است. از تماشای چهره کهنسال بروس لی و صورت چین خورده آدری هپبورن ستاره سرشناس هالیوود شگفت زده خواهید شد.

3 مرداد 1402

سه ضلع مثلث کتابخوانی در جامعه، مسئولان چقدر کتابخوان هستند؟

به گزارش خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس، حمیدرضا زارعی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان،با ماموریت سخت مدیرکل تازه کتابخانه های عمومی هرمزگان، کلام را شروع کرد و گفت: اگر توانستید مسئولین را کتابخوان کنید به موفقیت بزرگی دست...

26 تیر 1402

استیم بازی های حاوی محتوای فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی را ممنوع نمود

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، کمپانی ولو (Valve) به تازگی آغاز به ممنوع کردن بازی هایی نموده که حاوی محتوای فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی هستند. این بازی ها تنها در صورتی می توانند به استیم راه پیدا نمایند که توسعه دهندگانش بتوانند ثابت نمایند که حقوق...

13 تیر 1402

آهنگ ها و ترانه های محبوب با مغز ما چه می نمایند؟ شناخت آن می تواند آینده موسیقی را تغییر بدهد

فهرست های پخش الگوریتمی فراوری شده در سرویس های پخش موسیقی مانند اسپاتیفای بر اساس سابقه قبلی موسیقی گوش کردن های ما، پی به سلیقه ما می برند و پیشنهادات آنها اعلب خوب است.

4 تیر 1402

چهره بامزه دوران کودکی پوتین و اردوغان، شاهکار تازه هوش مصنوعی، عکس

هوش مصنوعی مولد پدیده ای که به یاری انسان های خلاق آمده تا آنچه را در فکر دارند به تصویر بکشند. یکی از آثار پربازدید این فناوری نوین نمایش چهره کودکی سیاستمداران مشهور از پوتین تا اردوغان و کیم جونگ اون است.

25 خرداد 1402

این بار از روی ظاهر قضاوت کنید!

گستردگی جغرافیایی، تفاوت های زیادی در میان انسان ها در نقاط مختلف دنیا به وجود می آورد؛ اما نیازها و نقاط مشترکی هستند که افراد را در سراسر دنیا به هم پیوند می زنند و زبان مشترک همه انسان ها هستند. امنیت یکی از این موارد است که از سال های دور تا به حال،...

12 خرداد 1402

مشخصات گوشی تازه گوگل افشا شد

زومیت نوشت: طبق گزارشی تازه، گوشی پیکسل 7a گوگل احتمالاً به نمایشگر 90 هرتزی مجهز خواهد شد و از شارژ بی سیم نیز پشیتبانی خواهد کرد.

13 اردیبهشت 1402

آمریکا پرتاب هسته ای با هوش مصنوعی را ممنوع نمود

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، هرچند طبق سیاست های فعلی وزارت دفاع آمریکا یک انسان باید در مرحله تصمیم گیری حیاتی در چنین فرایندی دخالت داشته باشد، اما لایحه نو قانون مسدود سازی پرتاب هسته ای با یاری هوش مصنوعی اتوماتیک این سیاست را به قانون تبدیل...

10 اردیبهشت 1402

آیا چت جی پی تی، قادر به طرح نقشه های شیطانی خواهد بود؟

مدل های زبان بزرگ به طرز شگفت انگیزی هوشمند به نظر می رسند، اما واقعا زیر پوشش آن چه می گذرد؟

27 فروردین 1402

ChatGPT سابقه چت هایتان را لو می دهد!

دیجیاتو نوشت: باگی که باعث شده بود افراد به سابقه چت های بقیه کاربران با ChatGPT دسترسی داشته باشند، OpenAI را مجبور به غیرفعال سازی این ویژگی کرد.

2 فروردین 1402

اینتل Iris Xe یا اینتل UHD؛ کدام پردازنده گرافیکی بهتر است؟

اینتل Iris Xe و اینتل UHD دو خانواده از پردازنده کارت گرافیکی یکپارچه محسوب می شوند که شرکت اینتل در حال حاضر آنها را عرضه می نماید. با این حال، سوال اینجاست که کدام یک از دو مورد مذکور بهتر تلقی می شوند؟ در این یادداشت در پی پاسخ به این سوال هستیم.

22 بهمن 1401

تحول خیره کننده هوش مصنوعی در جام جهانی

همشهری آنلاین نوشت: گلی را که دیه گو مارادونا در جام جهانی1986 با دست به انگلیس زد، همه با نام دست خدا به یاد دارند. این خطای هند که از چشم داور پنهان ماند، یکی از بحث برانگیزترین اتفاقات فوتبال تا به امروز است. اما از زمان آن بازی پرهیجان، خیلی چیزها در فوتبال...

8 آذر 1401

تحقق طبقه بندی ژن های انگیزاننده سرطان

خبرگزاری خبرنگاران-طبقه بندی ژن های انگیزاننده سرطان با استفاده از انتشار رخنه گر و یادگیری بازنمایی در شبکه های تنظیم ژنی در قالب یک رساله دکترای تخصصی محقق شد.

5 خرداد 1401
تعداد: (21)