بلومبرگ: اپل روی ربات خانگی شخصی کار می کند

به گزارش وبلاگ برداری، دیجیاتو: به نظر می رسد پس از شکست پروژه خودروی برقی، اپل می خواهد وارد بازار تازه ای شود. به گزارش بلومبرگ، اپل روی توسعه ربات خانگی شخصی کار می کند.

بلومبرگ: اپل روی ربات خانگی شخصی کار می کند

طبق گزارش بلومبرگ به نقل از افراد آشنا با تیم تحقیقاتی اپل، مهندسان در این شرکت در پی رباتی هستند که بتواند کاربران را در خانه دنبال کند و همچنین مشغول کار روی یک دستگاه رومیزی هستند که ربات ها می توانند نمایشگر آن را تنظیم کنند.

به گزارش بلومبرگ، تیم مهندسان سخت افزار اپل به همراه تیم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی روی پروژه ربات های خانگی نظارت می کنند. علاوه براین، پروژه ربات های خانگی اپل هنوز در مرحله تحقیق و توسعه اولیه قرار گرفته است.

اپل تنها شرکتی نیست که می خواهد در بازار ربات های خانگی نقش داشته باشد. برای مثال آمازون در سال 2021 از ربات 1600 دلاری Astro رونمایی کرد که درحقیقت یک نمایشگر هوشمند چرخ دار است که می تواند به دستورات الکسا پاسخ دهد. سه سال پس از معرفی، تعداد محدودی از آن در بازار حضور دارند، بنابراین نمی توان آن را پروژه ای پیروز دانست.

طبق گزارش ها، اپل در فوریه سال جاری میلادی پروژه تولید خودروی برقی را کنار گذاشت. برای اولین بار در سال 2014 گزارش ها درباره توسعه خودروی برقی اپل منتشر شدند؛ زمانی که این شرکت شروع به استخدام مهندسان حوزه خودرو کرد.

خودروی برقی بخشی از تلاش اپل برای ورود به بازاری تازه بود. در کنار خودرو، کوپرتینویی ها در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی روی سرویس ها و دستگاه هایی مانند هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو کردند. بااین حال احتمالاً چندین سال زمان لازم باشد تا ویژن پرو درآمد قابل توجهی برای اپل ایجاد کند.

منبع: انتخاب

به "بلومبرگ: اپل روی ربات خانگی شخصی کار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: اپل روی ربات خانگی شخصی کار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید