آمریکا پرتاب هسته ای با هوش مصنوعی را ممنوع نمود

به گزارش وبلاگ برداری به نقل از انگجت، هرچند طبق سیاست های فعلی وزارت دفاع آمریکا یک انسان باید در مرحله تصمیم گیری حیاتی در چنین فرایندی دخالت داشته باشد، اما لایحه نو قانون مسدود سازی پرتاب هسته ای با یاری هوش مصنوعی اتوماتیک این سیاست را به قانون تبدیل می نماید و استفاده از بودجه های فدرال برای انجام عملیات پرتاب هسته ای بدون کنترل انسانی را ممنوع می نماید.

آمریکا پرتاب هسته ای با هوش مصنوعی را ممنوع نمود

ادمارکی، تد لیو، دان بیر و کن باک سناتورهای آمریکایی با هدف محافظت از نسل ها در برابر عواقبی ویرانگر این لایحه را ارائه نموده اند. از سوی دیگر جف مرکلی، برنی ساندرز و الیزابت وارن، دیگر سناتورهای آمریکایی از این لایحه پشتیبانی می نمایند.

مارکی در این باره می گوید: ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم و باید برای دستوردهی، کنترل و پرتاب تسلیحات هسته ای انسان نظارت داشته باشد و نه ربات ها. به همین علت با افتخار قانون مسدود سازی پرتاب هسته ای با یاری هوش مصنوعی اتوماتیک را ارائه می کنیم. ما باید نقش انسان را در استفاده از نیروهای مرگبار در چرخه های تصمیم گیری مرگ و حیات حفظ کنیم.

ماه ها است که چت بات های هوش مصنوعی دنیا را به خود مشغول نموده اند. کارشناسان مختلف نیز اظهار نگرانی نموده اند که اگر این موضوع قانونمند نگردد، انسان ممکن است با عواقب خطرناکی روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمریکا پرتاب هسته ای با هوش مصنوعی را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا پرتاب هسته ای با هوش مصنوعی را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید