چهره متفاوت صنعت نفت در لیگ سال جاری، 6 بازیکن را نداریم

به گزارش وبلاگ برداری، رسول خطیبی امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به شهر آبادان، شهر مرحوم دهداری و بزرگان فوتبال آمدم. همواره صنعت نفت، صنعت نفت است و همواره فوتبال برزیلی که به آن معروف است را دارد با این تفاوت که فکر می کنم سال جاری شرایط بسیار خوبی دارد و تیم خیلی خوبی را نشان داده و در چند هفته گذشته نیز با یک مربی کاربلد نتایج خوبی را کسب نموده است.

چهره متفاوت صنعت نفت در لیگ سال جاری، 6 بازیکن را نداریم

وی اضافه کرد: تیم ما نیز مانند صنعت نفت خوب تمرین نموده و در چند هفته گذشته نتایج خیلی خوبی را گرفته است. امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم و بتوانیم آن فوتبالی را که در این چند هفته ارائه دادیم را باز هم به نمایش بگذاریم و بتوانیم با دست پر از آبادان برگردیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز توضیح داد: فوتبال تیم نفت آبادان، همواره فوتبالی بوده که تمامی اهالی فوتبال از این تیم به نیکی یاد می نمایند، همواره فوتبالی تهاجمی داشته و طرفداران به خوبی از این تیم حمایت می نمایند؛ ضمن اینکه سال جاری نسبت به یکی دو سال گذشته شرایط خوبی دارد و بالای جدول نیز واقع شده است و فوتبال زیبایی را ارائه می دهد.

خطیبی یادآور شد: امیدوارم فوتبال آبادان همواره زنده باشد و به طور قطع با این پتانسیلی که در این منطقه و این شهر هست و در گذشته نیز فوتبالیست های بسیار بزرگی را به فوتبال کشور معرفی نموده این فرایند تداوم داشته باشد و شاهد حضور فوتبالیست های بزرگی از آبادان در فوتبال کشورمان باشیم.

وی گفت: حامد لک، عزیز معبودی و شاهین توکلی را به دلیل چهار کارته شدن و مسیح زاهدی، فرید کریمی و جفرسون را نیز به دلیل مصدومیت در بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان در اختیار نداریم اما سایر بازیکنانمان به خوبی کار می نمایند و به طور قطع برای بازی فردا جایگزین خوبی برای بازیکنانی که نیستند خواهند بود و با یک انگیزه و فوتبال خیلی خوب نشان خواهند داد که جای سایر دوستانشان را پر می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چهره متفاوت صنعت نفت در لیگ سال جاری، 6 بازیکن را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره متفاوت صنعت نفت در لیگ سال جاری، 6 بازیکن را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید