لولای گوشی های تاشو سامسونگ پس از یک یا دو سال معیوب می گردد

به گزارش وبلاگ برداری، گزارش کاربران نشان می دهد لولای گوشی های تاشدنی سامسونگ با گذشت زمان معیوب می گردد.

لولای گوشی های تاشو سامسونگ پس از یک یا دو سال معیوب می گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ برداری و براساس گزارش زومیت، سامسونگ در پنج سال گذشته گوشی های تاشدنی هیجان انگیزی عرضه نموده است؛ اما ظاهراً پس از یک یا دو سال استفاده، لولای این گوشی ها به علت نفوذ گردوخاک فرسوده و برخلاف روز اول کامل باز نمی گردد.

ورود گردوغبار به لولا یکی از مسائل بزرگ گوشی های تاشدنی محسوب می گردد. هر برندی رویکرد متفاوتی برای مقابله با این مشکل دارد. سامسونگ استفاده از برس و تمیزکردن دوره ایِ لولای این گوشی ها را پیشنهاد می نماید.

یکی از کاربران در ردیت می گوید که گوشی گلکسی زد فولد 4 خود که لولایش به درستی باز نمی شد، به نمایندگی سامسونگ برد؛ اما این شرکت از تعمیر گوشی تحت گارانتی به علت آسیب دیدگی لولا امتناع کرد. کاربر خودش لولای دستگاه را باز کرد و متوجه شد که میزان زیادی گردوخاک و مواد زائد در طول زمان در آنجا انباشته شده است. پس از تمیزکردن لولا مشکل برطرف شد.

گلکسی زد فولد 5 برخلاف زد فولد 4 طراحی لولای جدیدی دارد. معین نیست این بازطراحی تأثیری بر برطرف مشکل یادشده می گذارد یا خیر؛ ولی ظاهراً لولای مدل های تاشدنی گوشی سامسونگ را باید هر چند وقت یک بار تمیز کرد تا با مشکل روبرو نشوند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "لولای گوشی های تاشو سامسونگ پس از یک یا دو سال معیوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لولای گوشی های تاشو سامسونگ پس از یک یا دو سال معیوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید